loading...
کلوپ اس ام اس،سایت تفریحی،اس ام اس
سایت تفریحی سوسول
سایت تفریحی سوسول

pouya بازدید : 12688 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (7)

مجموعه ی تاج مدیریت و ناظران چتروم/تاج برای مدیر و ناظر چتروم

 

.

.

.

این مجموعه دارای تاج برای مدیران و ناظران چتروم میباشد

برای شما 25 تاج زیبا اماده کرده ایم.

اموزش قرار دادن این تاج ها در چتروم:

ابتدا تاج مورد نظر خود را تغییر نام دهید به این اسم

 برای مدیر   admin_i_small.png

برای ناظر   mod_i_small.png

و بعد تاج مورد نظر خود را در پوشه ی img جایگزین کنید

برای دانلود فایل به ادامه مطلب بروید.

.

.

.

لینک دانلود:کلیک کنید

رمزفایل:cloopsms.ir

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سعید در تاریخ 1393/07/15 و 2:37 دقیقه ارسال شده است

سلام/اقا دمتون گرم خدایی سایتتون خیلی بهم کمک کرد/بازم ممنون و مچکر

این نظر توسط بهزاد در تاریخ 1393/06/15 و 3:03 دقیقه ارسال شده است

سلاام خسته نباشید. سوالم این که من ایکون تاج رو دالنود کردم ولی نمیتونم تو چت روممم بزارم لطفاا کمک کنید ممنون میشم
پاسخ : عزیز باید از پنل مدیریت چترومتون این ایکون ها رو بذارید

این نظر توسط سجاد در تاریخ 1393/06/13 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من نمیتونم برای ناظر ارشد تاج بزارم و هر درجه ی مختلفی میزارم کار نمیکنه نمیدونم چرا...اگه تونستیت کمکم کنید و به وبلاگم جواب دهید
پاسخ : مشکل از رومتون هستش

این نظر توسط محمد در تاریخ 1393/06/12 و 16:00 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش من دان کردم عکسارو برام نمیاره چیکار کنم؟؟
پاسخ : سلام به شما
فایل رو دانلود کنید از حالت زیپ که در بیارید
یک پوشه میاد که عکس تاج ها توش هستن

این نظر توسط ندا. در تاریخ 1393/06/02 و 12:52 دقیقه ارسال شده است

سوال اين هستش: من نميتونم تاج و ايكون ......رو تو چت رو بذارم دانلودش كردم ولي متسفانه نميشه بايد چيكاركنم؟
شکلک
پاسخ : سلام
اگه ایدی دارید منو اد کنید
abar.chat@yahoo.com
تا کمکتون کنم

این نظر توسط ندا. در تاریخ 1393/06/01 و 10:06 دقیقه ارسال شده است

سلام ميشه كمك كنيد درباره چت رومم چندتا سوال دارم لطفا جواب بديد خواهش
پاسخ : اگه تونستم کمک تون میکنم
بله چه سوالی دارید؟

این نظر توسط ندا. در تاریخ 1393/05/30 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد ميخواستم راهنماييم كنيدنميتونم توچت روم شكلك بذارم دانلود كردم ولي نشدبذارم ممنون اگه كمكم كنيدشکلک
پاسخ : سلام به شما
دوست عزیز فایل شکلک ها رو از حالت زیپ در بیارید
و بعد تو چترومتون اپ کنید
موفق باشید


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوپ اس ام اس،سایت تفریحی،اس ام اس،خنده،جوک جدید،عکس،بیوگرافی،بیوگرافی خوانندگان،بیوگرافی بازیگران،اسا م اس خنده دار،جوک جدید،سایت تفریحی کلوپ اس ام اس،خنده دار، سایت سرگرمی،اس ام اس عاشقانه،عکس عاشقانه،مد،مد و مدل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 466
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 654
  • بازدید ماه : 441
  • بازدید سال : 14,436
  • بازدید کلی : 239,082