loading...
کلوپ اس ام اس،سایت تفریحی،اس ام اس
سایت تفریحی سوسول
سایت تفریحی سوسول

pouya بازدید : 1599 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (2)

ایکون بنفش برای چتروم/ایکون چتروم/ایکون چت 

 ایکون بنفش برای چتروم

برای شما کاربران کلوپ اس ام اس تعدادی ایکون چتروم اماده کرده ایم.

برای دریافت کامل این مجموعه ایکون ها رو دانلود کنید.

دانلود ایکون ها:کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ... در تاریخ 1393/07/05 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

سلام من خودم صورتی و آبیشو دارم میخواین بهتون بدمشون؟ خخخخخ بی زحمت اگه قرمزشو یافتین بهم خبر بدین ممنون میشم فقط اینا رو از چت روما برداشتین یا نه رفتین یه سایتی گرفتین؟ اگه از سایت گرفتین بی زحمت آدرس سایت رو بهم میدین. ممنون

این نظر توسط ... در تاریخ 1393/07/04 و 20:14 دقیقه ارسال شده است

سلام رنگ های دیگه این آیکون رو ندارینن خیلی لازم دارم. ممنون میشم بگید از کجا میتونم تهیه کنم.
پاسخ : سلام
فعلا همین رنگ ها رو داشتم گذاشتمشون
رنگ دیگه یی اگه پیدا کردم حتما میذارم


کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوپ اس ام اس،سایت تفریحی،اس ام اس،خنده،جوک جدید،عکس،بیوگرافی،بیوگرافی خوانندگان،بیوگرافی بازیگران،اسا م اس خنده دار،جوک جدید،سایت تفریحی کلوپ اس ام اس،خنده دار، سایت سرگرمی،اس ام اس عاشقانه،عکس عاشقانه،مد،مد و مدل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 466
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 142
  • باردید دیروز : 182
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 406
  • بازدید سال : 14,401
  • بازدید کلی : 239,047