loading...
کلوپ اس ام اس،سایت تفریحی،اس ام اس
سایت تفریحی سوسول
سایت تفریحی سوسول

narjes611 بازدید : 60 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

 اس ام اس تنهایی/اس ام اس عاشقانه/جملات عاشقانه 

 

 

تو اخرین تماس بهت گفتم ک خیلی دوست دارم گفتم تمام لحظه های جدایی تو فکرتم

اما تو گفتی هیچ وقت دوسم نداشتی . . .

گفتی هر کاری ک تا الان تو این چند سال جدایی کردی ادامه بده

من تورو اون لحظه به اون بالایی سپردم تمام حرفاتو تو برگ سبز خاطراتم نوشتم

حتی حق حق گریه هام ودفتر سبز رنگ خاطراتم و تا ب امروز بسته بودو برای اخرین بار تماس گرفتم

(مشترک مورد نظر خاموش میباشد )

هههههههههه خنده برای ی لحظه روی لبهای من نشست

چون میخواستم بگم امروز روز مرگ منه خداحافظ عشق من 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوپ اس ام اس،سایت تفریحی،اس ام اس،خنده،جوک جدید،عکس،بیوگرافی،بیوگرافی خوانندگان،بیوگرافی بازیگران،اسا م اس خنده دار،جوک جدید،سایت تفریحی کلوپ اس ام اس،خنده دار، سایت سرگرمی،اس ام اس عاشقانه،عکس عاشقانه،مد،مد و مدل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 466
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 90
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 159
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 736
  • بازدید ماه : 523
  • بازدید سال : 14,518
  • بازدید کلی : 239,164