loading...
کلوپ اس ام اس،سایت تفریحی،اس ام اس
سایت تفریحی سوسول
سایت تفریحی سوسول

pouya بازدید : 75 سه شنبه 12 فروردین 1393 نظرات (0)

اس ام اس عاشقانه/اس عاشقانه/اس ام اس احساسی

اس ام اس عاشقانه،اس عاشقانه،اس ام اس احساسی،غمگین

 

چایت را تلخ نخور

یکبار صدایم کن تمام قندهای دلم را برایت آب میکنم . . .

.

.

هیچوقت نفهمیدم چه رازیست بین دلم و دستم ، 

 از دستم رفت به هرچه دل بستم ..

.

.

.

خوش به حال آسمان ... 

ما با بغض های مانده در گلو چه کنیم...؟!

.

.

.

نـبودنـت را بــاور کــرده اسـت قـلب تنـهایـم …

امــا گـونـه هـایـم رد نـبودنــت را حـس مـیـکند …

.

.

.

تو که باشی بس است

مگر من جز نفس چه میخواهم !؟

.

.

.

به ادامه مطلب بروید

.

.

.

حالا که باید چیزی را گم کنم

چه چیز بهتر از گورم

چه جا بهتر از آغوشت . . . !

.

.

.

سرمایه ام تویی !

از تمامِ دنیا فقط …

بی اندازه دوستت دارَم

.

.

.

دردهای من دیازپام نمی خواهند

مُسَکن ِ بوسه هایت …

عجیب ، آرامم می‌کند !

.

.

.

آغوشِ مهربون ها بخشِ مراقبت های ویژه است . .

.

.

.

ﺑﻪ ﺷﻠﻮﻏﯽ ﺩﻭﺭﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ ﺭﻓﯿﻖ

پشتم ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺎﻟﯿﻪ . . ..

.

.

.

تو نیستی

خاطراتت ضعیف گیر آورده اند . . .

.

.

.

می دونی ؟ از تموم دنیا یه نفر هست نمی خوام برام بمیره

می خوام برام زندگی کنه

.

.

.

دنیا ارزانی آدمهایش

فقط من باشم و تو ، دو فنجان چای به ضمیمه لبخندت . . .

.

.

.

بگذار لب هایت برای بوسیدن باشد

چشمهایت به اندازه ی کافی حرف برای گفتن دارد . . .

.

.

.

بیهوده تحریمم نکن 

من ایرانی ام... 

برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد...

.

.

.

عشق چیز عجیبی نیست عزیز دلم... 

همینکه تو دلت بگیرد و من نفسم...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
کلوپ اس ام اس،سایت تفریحی،اس ام اس،خنده،جوک جدید،عکس،بیوگرافی،بیوگرافی خوانندگان،بیوگرافی بازیگران،اسا م اس خنده دار،جوک جدید،سایت تفریحی کلوپ اس ام اس،خنده دار، سایت سرگرمی،اس ام اس عاشقانه،عکس عاشقانه،مد،مد و مدل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 466
  • کل نظرات : 149
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 233
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 1,869
  • بازدید سال : 15,864
  • بازدید کلی : 240,510